THE BARBER HUB LTD
44 Capworth Street
E10 7HA London
United Kingdom
info@tuinio.nl
+447360543899
https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/company/14544634
Artikel 1 – Definities
In deze voorwaarden wordt verstaan onder:
- Ondernemer: THE BARBER HUB LTD
- Klant: iedere natuurlijke persoon of rechtspersoon die via de webshop een product of dienst afneemt.
- Overeenkomst: een koopovereenkomst tussen ondernemer en klant.
- Product: een fysiek goed aangeboden via de webshop, zoals meubels en woonaccessoires.
- Bedenktijd: de termijn waarbinnen de consument gebruik kan maken van het herroepingsrecht.
Artikel 2 – Toepasselijkheid
- Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van de ondernemer en op elke tot stand gekomen overeenkomst op afstand tussen ondernemer en klant.
- Bij het plaatsen van een bestelling verklaart de klant akkoord te gaan met deze algemene voorwaarden.
- Afwijkingen van deze voorwaarden zijn slechts geldig indien schriftelijk overeengekomen.
Artikel 3 – Het aanbod
- Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten.
- Kennelijke vergissingen of fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.
- Elk aanbod bevat zodanige informatie dat voor de klant duidelijk is wat de rechten en verplichtingen zijn die aan de aanvaarding zijn verbonden.
Artikel 4 – De overeenkomst
- De overeenkomst komt tot stand op het moment van aanvaarding van het aanbod door de klant en het voldoen aan de daarbij gestelde voorwaarden.
- De ondernemer bevestigt onverwijld langs elektronische weg de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod.
- Bij betalingen via een betaalprovider zoals Airwallex gelden de aanvullende voorwaarden van de betreffende betaalprovider.
Artikel 5 – Herroepingsrecht
- De consument heeft het recht de overeenkomst binnen 14 dagen na ontvangst van het product zonder opgave van redenen te herroepen.
- Na herroeping dient het product binnen 14 dagen retour gestuurd te worden.
- De kosten van retournering zijn voor rekening van de klant.
- Het volledige aankoopbedrag (inclusief eventuele verzendkosten van de heenzending) wordt binnen 14 dagen na herroeping terugbetaald, mits het product in goede staat is ontvangen.
- Uitgezonderd van het herroepingsrecht zijn:
- Gepersonaliseerde of op maat gemaakte producten
- Producten die vanwege hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling is verbroken
Voor meer informatie, zie ons retourbeleid.
Artikel 6 – Prijzen en betalingen
- De vermelde prijzen zijn in euro’s en inclusief btw, tenzij anders vermeld.
- Betalingen geschieden via beveiligde betaalmethodes aangeboden door Airwallex, onze gecontracteerde betaalprovider.
- Bestellingen worden pas verwerkt na succesvolle betaling.
- Bij fouten in prijsvermelding behouden wij ons het recht voor om de bestelling te annuleren of aan te passen.
Artikel 7 – Levering en uitvoering
- De ondernemer zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het uitvoeren van bestellingen.
- Levering vindt plaats op het door de klant opgegeven adres.
- De vermelde levertijden zijn indicatief en niet bindend.
- Indien levering vertraagd is of (deels) niet kan worden uitgevoerd, ontvangt de klant hiervan tijdig bericht en heeft hij het recht de overeenkomst kosteloos te ontbinden.
- Het risico van beschadiging of verlies van producten ligt bij de ondernemer tot het moment van bezorging bij de klant.
Artikel 8 – Garantie en conformiteit
- De ondernemer staat ervoor in dat de producten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties en aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid.
- Eventuele gebreken of verkeerd geleverde producten dienen binnen 48 uur na ontvangst schriftelijk te worden gemeld.
- De wettelijke garantie geldt onverminderd.
Artikel 9 – Aansprakelijkheid
- De ondernemer is niet aansprakelijk voor indirecte schade zoals gevolgschade of verlies van winst.
- De aansprakelijkheid van de ondernemer is te allen tijde beperkt tot het bedrag van de betreffende bestelling.
- Deze beperkingen gelden niet in geval van opzet of grove nalatigheid aan de zijde van de ondernemer.
Artikel 10 – Klachtenregeling
- Klachten over de uitvoering van de overeenkomst dienen binnen 7 dagen na constatering volledig en duidelijk omschreven te worden ingediend via e-mail of contactformulier.
- De ondernemer zal binnen 14 dagen inhoudelijk reageren.
- Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost, kan de consument zich wenden tot een geschillencommissie of via het ODR-platform van de EU: https://ec.europa.eu/consumers/odr
Artikel 11 – Privacy
Uw persoonsgegevens worden verwerkt conform de geldende privacywetgeving (AVG/GDPR). Zie ons volledige [privacybeleid] voor meer informatie.
Artikel 12 – Intellectuele eigendom
Alle teksten, afbeeldingen, logo’s en andere content op de website zijn eigendom van de ondernemer of licentiegevers en mogen niet zonder schriftelijke toestemming worden gekopieerd of gebruikt.
Artikel 13 – Toepasselijk recht
Op alle overeenkomsten is het Europese recht van toepassing. Bij geschillen is de rechter in het arrondissement van de vestigingsplaats van de ondernemer bevoegd, tenzij dwingend recht anders voorschrijft.